Shopping nästa ?

Idag har jag dömt mina sista matcher nu har jag dömt 11 matcher = 1250 kr TACK 8D hehe ett tips är att ni kan bli innebandydommare om ni vill tjäna pengar lätt ;) har även spelat matcher idag och för min del gick det as dåligt första matchen och inte så bra för laget heller..andra gick det skit för hela laget (Y) men vi kan fortfarande vinna som tur är :) .. IMorgon ska det spelas 2 matcher och sedan ska jag ha lilla julafton med tjejerna i klassen mkt trevligt! nä nu måste jag gå och duscha så jag kommer i säng..kramsi!


Kommentarer
Postat av: Georgmona

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-01-12 @ 11:35:46
URL: http://georgmona.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0