"SHOPPINGLISTAN"

ååhh Nu vill jag på stan..seriöst..Känner att det jag ska inhandla kommer ta slut innan jag blir frisk :( här är det som står next på shopping listan iaf !









1. mina första converse ( jag vet, jag skämms nästan )

2. En ny varm lång och snygg jacka ( den på bild vill jag ha ubersnygg!! )

3. Nya stövlar ( som inte är 1 m bredare än mina ben ..som dom jag har nu )

4. Nya innebandy skor ( mina nuvarande har halva sulan gått sönder på )

5. Pösiga jeans ( för att det är skit snyggt och det är så mkt Evelina och jag har bara ett par )





Kommentarer
Postat av: Eskilkaroline

Awesome site!

2011-09-13 @ 05:39:01
URL: http://eskilkaroline.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0