Sötsugen ?





Om man är sötsugen..vad är inte bättre då än glass i stora lass? mmm har nyss slängt i mig den här tallriken med glass (Y) tjockar mig ovanligt mkt idag ..vi tjejer i klassen ( som var friska inte borta ) gick ut och åt idag på lunchen också det var trevligt tycker jag 2dra gången för mig som gått på skolan i 3 år. Min bror åt ut varje vecka typ? aja över till annat .. Besöksrekord igår! hoppas ni dom bästa läsarna stannar :) Igår valde vi gymnasieval också på skolan..det var bra för min del..en ny sak som jag inte har berättat är att jag har sökt till trollhättans praktiska gymnasium som 3dje hansval..Men jag vill ju Inte flytta!! men jag vill ju samtidigt så Gärna gå frisör! såå jaa vi får se hur det blir med allt det där :) ska snart iväg med mamma på visning av grannens hus som är till salu..vem vet vi kanske träffar våra framtida grannar ? ;) haha puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0