Jag lever..

Nej jag är inte död men nästan.. Mitt liv består just nu av att jag jobbar nästan hela tiden 10.00 - 17.00 ca ute på kvällarna med kompisar och personer fram till natten runt 1-2 då jag intehar träning..

Kul liv Jora det funkar :) men trött är jag!

och jag måste berätta att jag fått en liten kusin! ååh såå söta små barn är!

planer framöver:
Jobba
Träna
Kusiner hit 21-26
Fara och paddla med lite folk i nätra ån ?!
Kanke far på ett läger.
Vara med människorna som jag har runt om kring mig
Födelsedagsfester för några som fyller år
PRESSA
börja skolan ?

Jaa resten av min sommar typ (Y) hade första inomhus träningen idag men klubba och allt..roligt fast jag typ dog (n)


Ha en BRA fortsatt sommar! eller vad man nu säger..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0