Min nya klass!



Hantverksprogrammet, Frisör

Min nya klass:

Andersson, Jessica Själevad

Björklund, Isabella Domsjö

Bodin, Jennifer Gideå

Bäckström, Sandra Sollefteå

Carlsson, Sabina Örnsköldsvik

Eriksson Moberg, Denice Kramfors

Fjeldseth, Stina Skorped

Jonsson, Evelina Domsjö

Kvarnäs, Tove Kiruna

Körkkö, Caroline Bjästa

Lundgren, Josefin Moliden

Salomonsson, Hanna Björna

Tryggstad, Nathalie Nyland

Ögren, Amanda Köpmanholmen

Öhman, Ida Bollstabruk

 

 

Här är min nya klass och mitt nya schema ni kanske inte ser så bra men det är långa dagar! runt halv 4 varje dag ungefär..men vi kommer ha as roligt tror jag..alla dom här flickorna verkar vara jättesnäll så jag ser fram emot att träffa dom! Vi kommer bli en awesome klass..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kunde man se klasserna som?

2010-07-01 @ 14:12:08
Postat av: evelina

jag gick in på allehanda.se och så skrollade jag ner lite där finns dom ! :) kram

2010-07-01 @ 14:15:36
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0