HISS/DISS?



Lång klänning hiss/Diss? vad tycker ni ? SJälv vte jag inte är inget snyggt när man ser dom såhär men när någon har på sig en kan det vara skitsnyggt! jag har själv inte provat någon men funderar på att göra det :)

HISS/DISS ? 

Igår kväll vart en lång kväll nelly och jag for in på max runt 10 och stannade där och satt och snackade och sen när dom stände så for vi ut på lite äventyr. Vi fick vara med om det ena och det andra..Stoppad av polisen vart vi också (Y)

Idag fyller nelly 17 år så jag ska dit senare idag..Men först tänkte jag pyssla lite och kolla om jag får till ett halsband och kanske lite smått och gått fr se hur det blir! Btw solen är framme idag :D  lite sommar äntligen!





Kommentarer
Postat av: melissa

SV: kul att du är med och tävlar! :) lycka till!

2010-06-16 @ 15:42:19
URL: http://melissablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0