Lever Livet



Dagens outfit: kläder Hm halsband vet ej och coverse

Nu för tiden är det mest slapp som gäller..eftersom betygen är satta så ser vi mest på film och chillar i skolan med inga läxor elelr nått och imorogn är det avslutningsmiddag! jag fattar inte själv att jag lämnar Geneskolan fast det känns såå skönt är det även en liten liten sorg i det. Alla i klassen går skilda vägar och vi splittras. Jag förstår inte att vi får sommarlov på fredag! det är ju inte ens sommar ute :S Aja hoppas solen blir på gladere humör snart för jag vill ha en varm sommar! har inte så mkt att säga..lever livet som sagt! och hoppas att mina 2 brudar nere i laholm gör desamma...puss<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha allt såg snggt ut tills jag såg sista bilden ^^

2010-06-10 @ 13:47:43
Postat av: Anonym

Jag vet inte vem du är men du kan inte ha några kompisar som du beter dig och skaffa dej ett liv snälla..

2010-06-10 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0