Midsommar



Outfit igår..hann aldrig lägga upp den inann vi for vart så brottom. Men här har ni den! inte så speciell. Iaf så var jag först med familjen och kompisar till oss sedan vid 7 for jag vidare mot mina kompisar. DEt var en trevlig dag! men han tyär aldrig göra någon krans..får bli en annan gång ;)

Idag skulle vi igentligen fara ut med båten men eftersom det vart dåligt väder så fort så bestämde vi oss för att stanna hemma och kaske fara ut imorogn istället. Får se hur det blir med det. Nu sitter jag och kollar på webbkameror ska köpe en ny. Tycker det är så drygt att ladda upp bilder hela tiden från cameran. Blir mkt enklare för mig om jag skaffar mig en bra webbis! Då kommer det komma upp "dagens outif" m.m mkt oftare också..blir vell bra ?

JAg har bara degat hitentills..nu ska jag fortsätta at dega och kolla på one tree hill är på sista sesongen nu..sorgligt! Aja vi höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0