Sundsvall en snabbis




Japp Imorse kom mamma och viskade att vi skulle till sundsvall så då studtsade jag upp ur sängen och började göra mig i ordning. Vi skulle Kolla in en HUnd eftersom vi är eller ja mamma mest är sugern på att köpa. Ack så söta dom var! men dte blev ingen för våran del tyvär denna gång men vi ska kika vidare efter den rasen..ska kolla om jag kan fixa in några bilder på dom..Vi for även in på Birsta en sväng och där passade jag på att fynda inne på monki lite tröjerna ni ser åvan. Den vita tyckte jag va så udda och rolig så jag köpte den därför får vell se om den kommer till användning. Det andra linnet är ju nått jag skulle kunna dö för kolla in ryggen bara ! Ha en bra kväll my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0