VARNING!




Nu är jag ARg ARG ARGGGGGG varför har dom höjt bj till 62 HELA KRONOR PÅ STATOIL ?!!! är dom helt dum i huvudet jag ska stämma dom vem är så dum och köper en bj för 62 hela kronor...det är ett orginalmål på max ju :( jag som skulle unna mig något gott ikväll efetrsom jag varit ute och sprungit och så kostade dom 62 HELA SPÄNN aldrig att jag pejjar dom 62 kr för att få en bj..dom kan gå och ta sig någonstans.

OCh jag måste erkänna att denna låt har spelats om och om och om igen på min dator idag..VARNING för att få låt på huvve alltså..min syrra springer till och med runt i huset och sjunger på denna låt nu då äre illa..men jaa så gåre..NU blire att äta äcklig gb glass istället för god bj :( och film tjing!



Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har alltid kostat det på statoil ;) köpte alltid där förra sommarn och då kosta det 62 ;)

2010-06-27 @ 19:02:00
Postat av: Evelina

hehe jaha okej brukar inte köpa dom där så ofta ;) men ofta 62 kr ? hur kan du haha jag tycker dom är dyr redan vid 49 ;) kram!

2010-06-27 @ 21:34:58
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ja det är verkligen skit dyrt, men jag brukar ofta köpa på hemma kväll ist, eller på ica och där kosta dom 49, men på statoil har dom alltid kostat 62 ;) kraam

2010-07-02 @ 09:28:05
Postat av: Evelina

Jah okej ;) vem e du då? :) du får vara anonym om du vill hehe 8) men kul att veta :D

2010-07-02 @ 10:10:39
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0