En tanke



När jag låg och drog mig i morse i sängen och kom på att det var söndag så slog det mig en tanke..Tänk om jag bara skulle skita i allt med skolan och bara flytta mitt liv frammåt 5 år, och så började jag fantisera.. Skulle jag vara lyckligt förälskad då och kanske gift ? Skulle jag vara en lycklig frisör som har barn ? Tänk om jag flyttar till göteborg till hösten så om 5 år bor jag där nere och har fått ett helt nytt liv ? Men själva tanken var att vad häftigt det skulle vara att kunna flytta fram tiden! När man har det som jobbigast och vill inte vara med i leken kan man bara tänka sig frammåt i tiden..mm det skulle vara något.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GÖTET?

2010-03-22 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0