FULLT UPP




Ja det beskriver nog varför jag är så grymt trött och varför jag vill ha lov..Men jag får stå ut den sista dagen imrogn! Sedan slipper jag skolan i 2 veckor..skönt! först sportlov och sedan prao i en vecka..sen skolan 2 veckor sedan påsklov= resa till trollhättan lovley :) fast det gäller att hinna med allt som ska göras därimellan också! Idag ska jag storstäda mitt rum..städa är en sak som inte är min grej riktigt men dte jobbiga är att det måsta göras(n)

kanske slänger in lite bilder på mitt rum efter det ?

Dagens göra:
stor städa mitt rum
Jobba Ma
Sy lite
Börja med Hk
Göra so mvg uppgift ( bara om jag hinner )
börja kolla på saker jag ska packa med till sportlovslägret :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0