GRATTIS MAMY !








Tjoo allt folk..käkar godis men det min mage behöver igentligen är mat! så tror jag ska leka kok snart. Mamma fyller år idag! mkt roligt :) så hon slutar snart och då ska vi fara handla senare runt 6 kommer tjocka släkten Och då blire tårta <3 mkt gott ;) jag har faktiskt städat toaletten och köket och tvättat för att vara extra snäll en sådan här dag. Utöver det så har jag packat packat och packat..imrogn drar jag Melina och Anna till Åre !! ååh det kommer bli hur ÖS som, hellst! Det betyder att det kommer bli bloggpause. Lördag kväll komme rjag hem igen med massa bilder! ni får har ett underbart sportlov för dom som har det och ni andra ha en bra vecka ! :) synes











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0