Sjuk ?



Jag har jätte ont i mitt huvve tack vara min " hatade " klass och jag har jätteont i halsen tack vare mig själv...Vi fick sluta halv 2 idag istället för kl halv 4 dte va chill! men jag la mig i sängen direkt när jag kom hem med glass och te inte så passade kanske men för halsens skull, och jag kollade på one tree hill. Det är det jag har gruvat ner mig i och jag kan inte sluta kolla på det ! grymt bra :)

Innan sportlovet så sa våran lärare att vi skulle både ha inlämning på labbrapporten och sedan ett litet test nu på torsdag och då frågade jag om han inte kunde berätta lite bättre om vad vi ska kunna och då fick jag som svar " vilket test ? " det är ganska chill när lärarna glömmer bort att man ska ha prov ...


Dagens +
inget prov på torsdag
slutade halv 2 istället för halv 4

Dagens -
har ont i halsen
mitt huvve sprängs när som hellst.








Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken kanal va one tree hill eller har du dvd eller nått ;) älska de programet vill att de nya ska förtsätta på sön som de gjorde förut

2010-03-23 @ 17:19:57
Postat av: mikkaelo

sv; Roligt att du är med :D haha ja, du får hålla tummarna :)

2010-03-23 @ 17:25:10
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0