Halft ledig ..



En insperationsbild från lookbook. Jaa idag har vi inprencip (stavas?) varit lediga hela dagen :) vi skulle bara springa terängbanan somtar typ 15 minuter högst och det gick vell sådär ..tänker inte göra om det iaf. Usch jag gillar inte sådant! sen for jag till skolan för att duscha ochs edan gå och äta med polarna. Har jag berättat att jag klarade moppe provet i Tis? jag är helt borta nu x) aja det gjorde jag iaf och nu sitter jag och gör i ordning 2dra handens naglar .. När jag klarade provet så fick jag en present av mamma och det var lösnaglar fast dyra sånna! och dom är jätte bra ska lägga in lite foton på före och efter m.m sedan. NU snart ska jag tillmin tandläkare och snacka lite med henne så allt går bra och så. Efter det blir det packning! Jaa nu åker jag iväg igen men inte lika långt denna gång. Jag ska på läger med massa andra ungdomar som kommer bli såå awesome ! kommer även en buss från Umeå så jag hoppas man får lära känna några nya ..Är borta över helgen alltså. Nä nu måste jag fortsätta med mina naglar seyaah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0