My Lucky day !



Ni förstår inte hur glad jag är på en skala! Det är värkligen min turdag idag så jag funderar på att fara och köpa en trisslott..

Dagen började med att jag försov mig trodde jag men medans jag sprang runt som en galning och letade mina kläder kom jag på att jag har moppe nu så jag behöver inte passa bussen som går 2 ggr i timmen alltså hade jag inte försovit mig!

Eng pjäsen slapp vi spela upp eftersom melina försovit sig (Y)

Ma provet gick vell bra inte dåligt iaf..

JAg fick veta mitt slutbetyg i Hk MVG JAg är överlycklig!

Jag har fått sommarjobb!!!! Hon ringde idag 2 veckor innan sommarlovet börjar och säger att jag fått jobb jag hade helt och hållet gett upp hoppet ! Jobbet blev på en resturang och ett havsbad dom äger båda ställerna så jag kommer få jobba där det behövs ;)

GAAAAAAHHHHHHH Vet inte vad jag ska ta mig till hoppas det händer fler bra saker idag! Jag lovar att uppdatera isf nu blire annat pussen :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart få du sommar jobba,kan inte du visa exempel på kläder som man kan ha på skolavslutningen...?

:D

2010-05-31 @ 19:07:09
Postat av: Evelina

jag har skrivit det nu i detta inlägg ;) och klart jag kna ordna det ! :) kram

2010-05-31 @ 20:34:49
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0