Ryssvärmen är här!








Igår skrev jag ett jätte långt inlägg eller ja ganska öångt och så när jag höll på att skriva sista raden så stänger pappa ner internet för att han skulle fixa en sak sånt gillas INTE !

Så nu ska jag försöka komma ihåg vad vad skrev..

Jag kom hem från Gbg för några dagar sedan med några fin fina saker. Köpte inte så mkt men det vart en avslutningsklänning,sjal,nitar,tröja och en ring :) tyckte det mest var utplockat över allt i där :/ men men några fina saker som sagt som jag kanske lägger in bild på senare om det önskas?

Annars hade vi det jätte roligt i Göteborg och jag kan inte fatta att om 3 veckor ynka 3 veckor måste jag säga farväl tillmin underbara klass 9C..jag vill inte! men samtidigt ska det bli skönt att växa upp ännu lite till och börja på gymnasiet! eller vad tycker vi alla 94 där ute ?

Just nu sitter jag med min moppe bok framför mig..prov imorgon. och jag vet att jag är efter men hallå det var inte jag som ändrade lgen några dagarn innan min födelsedag :/ men om jag klarar provet imorogn så får jag köra sedan! ska bli superskönt så måste råplugga det sista nu :)

När vi kom hem från Göteborg vart vi ganska chockade eftersom det va 10 ggr varmare här hemma! dom kaller det ryssvärme..det är 19 på morgonen 27-28 vis lunch och det hålleri sig fram mot kl 6 sen går det ner till 19 grader igen..Det är ju som utlandet! Snälla låt ryssvärmen stanna hos oss!

Nä nu måste jag fortsätta plugga till moppe provet så jag klara det imorogn! pussn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0