2 från H&M



Här har ni två nya och snygga saker ifrån vårat goa H&M! Idag så hade vi simning på idrotten och efetr skolan så hade jag även träning så är helt slut på nu! Men det spelar ingen roll plugget ligger ändå och väntar på mig (n) Så nu ska jag gå och sköja bort min ansiktsmask jag har i ansiktet och sen blir te hårdbröd och plugg! Vi hörs mer imorgon ska försöka lägga mig tidigt ikväll så jag är pigg till imorgon! God natt mina vänner :)

Medans jag fikar och pluggar och har det roligt imorgon så tycker jag att ni ska ställa lite frågor som jag sedan svarar på, på onsdag!

FRÅGESTUND PÅGÅR HÄR!



Kommentarer
Postat av: nicke

gillar din header, har du gjort den själv?

2010-11-08 @ 20:46:46
URL: http://nixy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0