BACKSTAGE




God dag! Jag har flera goos Nyheter att berätta :D imorgon (tisdag) så ska jag, Mimmi och Denice vara backstage på en modevisning som wella har här i stan!! Vi ska vara där ifrån klockan 2 och ändra fram till visningen som börjar vid 7 och håller på till kl 10. Vi ska hjälpa till med alla möjliga saker när allt ska fixas på modellerna HUR KUL!?? jag ser värkligen fram emot det kommer bli awesome :D Det kostar 700 kr annars för att se visningen så det är ingen modevisning som hellst.  Vi får även mat där och vem hoppas inte på goodiebags ? Jag ska även höra om jag får ta lite bilder så ni kan få se på onsdagen! 

 Imorgon ska vi även få våra bärbara datorer = mer uppdatering = hoppningsvis gladare läsare :) och imorgon ska vi kanske börja klippa också! Morgondagen kommer bli den bästa dagen på länge :) 

KRAM FRÅN EN GLAD EVELINA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0