Beslutsångest


Har fortfarande innget internet och det betyder ingen webb och att jag inte kan ladda upp nya bilder = dålig uppdatering. Pappa försöker fixa det men vi vet inte vad som är felet men inom dom närmaste dagarna ska det fixas! Idag hade vi energidebatt och jag tycker det gick ganska bra vi pratade på. Vi har även varit på teatern idag och den var rolig men jag tycker det var roligare förra året + att det va snygga killar med då haha ;) Nu ska jag äta glass och göra lite matte !
Medans jag har dålig uppdatering pgav internet så tänkte jag att ni kan hjälpa mig om jag ska behålla den här byxdressen elelr inte ? har beslutsångest! det är ju bara ett linne och det kommer bli jättekallt nu på vintern och då måste man ha en kofta på också och då vte jag inte ifall det vart så snyggt.. har beslutsångest!

så snälla vad tycker ni behålla elelr lämna tillbaka!?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Behålla! Du passa sjuk bra i den! (:

2010-11-16 @ 15:19:30
Postat av: Tonja

den var fin! men känns det inte rätt så ska du nog lämna tillbaka den! :P

2010-11-17 @ 09:45:32
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0