BIkbok




Idag hade vi sovmorgon till halv 10 det behövdes kan jag säga! Vi slutade även vid 1 såå skönt. Våran lärare var sjuk idag så det var därför vi fick sovmorgon och slutade tidigt men såklart fick vi en massa läxa då istället (y) Jag tror jag tar livet av mig! vi har så sjukt mycket just nu i skolan.. Kan bara rada upp en lång lista och jag är S.Å S.K.O.L.L.E.S.S så det finns inte.. jag får helt enkelt stå ut dom här 2 veckorna sedan drar jag mig mot värmen och vila! Idag var det 50 % på allt i hela butiken på bikbok så efter skolan drog typ hela klassen dit jag fick med mig den här tunikan hem ganska fin tycker jag :) nått annat jag fick med mig var huvudvärk -.- så jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0