Boystuffs

JUst nu sitter jag med denice på skolan. Vi har ehla skolan för oss själva så vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på ;) Vi  har myst med fika och datorn snackat och försökt att plugga! Snart ska jag dra mig mot gympasalen för att möta upp laget där och ha lagträff. Ska bli intressant att få se vad dom har hittat på för skojjigt för oss.. Efter det drar vi oss ner till stan för att käka thaimat mums. Annars blir det en lung kväll för mig kanske lite mer bloggning vem vet :)
Imorogn är det öppet hus här på skolan och då ska vi styla personer så kom och hälsa på vetja! Kostar 50 kr att bli stylad då ingår tvätt m.m vi säljer även fika. Jag se faktiskt fram emot det ;) nu måste jag kila men jag tänkte ger lite snygga killsaker ifrån weekday och H&M (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0