daarkline



Hallå alla goa läsare! dåligt med uppdatering idag men jag har en förklar till det.. Jag och Denice stannade kvar efter skolan för att fära om mitt hår mörkare och det vart riktigt bra! :) så nu är jag chokladbrun. Har även köpt lite dispprodukter idag till peroner som har beställt. Efter vi färgat kart så var det träning som stod på schemat sen har jag kommit hem och fikat och tagit en låångt dusch. Nu ska jag plugga lite och sen ska jag lägga mig i sängen och sova. Blir tyvär ingen mer bloggning idag men desto mer imorgon! :) krmar


Kommentarer
Postat av: sandraaa

Sv: haha, men då är vi två ;) Låt bästa kvinna vinna säger jag bara :P

2010-11-29 @ 22:36:33
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0