Dagens




Tights och linne GT skjorta H&M

Tjena! försovde mig i morse men som tur har jag alltid pappa som backup. På det så drömde jag världens sjukaste dröm i natt haha men den ska vi nog inte gå in på ;) Var helt slut på igår när jag kom hem ifrån modevisningen. Vi var först i skolan till kl 2 och sendan for vi ner till arken och jobbade med modevisningen där ifrån 2 till halv 10. Som tack fick vi ett jättebra wella schampo och balsam(y) DEt vi fick göra var att locka hår och köra volymmaster, shamponera göra småpresenter till alla i publiken. Det var faktiskt roligt men man blir jättetrött! Idag i skolan började vi klippa och det var väldigt roligt tyckte jag! Nu snart ska jag gå och öva det sista inför Eng provet imrogn men självklart ska jag blogga lite först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0