Insperation




Insperation på hög nivå av en G.R.Y.M tjej vars garderob jag skulle kunna dö för! hon matchar allt så bra som det kan bli.. Tänk bara tänk om man hade hennes kläder mmm ja då skulle jag vara lycklig. mamma säger att kläder är inte allt men jag säger att det är mycket ;) och roligt! Tycker ni borde klicka er in på hennes blogg som tyvär inte är svensk men vad gör det när man för mängder av inspobilder! här hittar ni henne.

 Har varit inne i stan tills nu var grymt mycket folk där inne roligt! nu sak jag lägga mig ner och mysa i sängen för jag har så ont i kroppen har varit mycket idag.. Imorgon ska jag kolla på min systers dansuppvisning mycket visningar i helgen. Sen ska jag plugga och blogga såklart God natt mina vänner :)!

Funderar på att dra en tävling har jag några tävlingssugna läsare tro ? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0