Leopard

Nu ligger jag och drar mig i sängen har precis vaknat och orkar inte kliva upp hehe Om jag kliver upp så måste jag göra mig i ordning  sen börja plugga på en gång och de vill jag ju inte så då ligger jag kvar är istället (i) Mitt rum är iskallt jag funderar vad som händer med universum egentligen.. En sak är säker och det är att min stckars mage är hungrig. Ni vet att det inte blev någon utomlandresa med mamsen och nu har jag 3 alternativ att välja bland och jag kna verkligen inte bestämma mig så tänkte att ni kanske kan hjälpa mig ?
1: hoppa över att resa v.49 och spara den tills i början av nästa sommar då jag kan ta en restresa med mamma till ett ställe med sol och bad och bara vara hemma och chilla nu v.49.
2: att jag hoppa över en solsemester och drar till Stockholm där jag har
varit förut. Fara dit med mamsen lea livet och shoppa gärnet. fara dit på torsdagskväll v.49 och missa lucian i skolan och komma hem på måndags kväll v.50.
3: Hoppa över solsemester och istället fara till London med mamsen leva livet och shoppa gärnet. Där har jag aldrig varit förut och nån gång vill jag fara dit. Då far jag fredag morgon ner till stockholm flyger sedan till London så vi är där på kvällen. Lördag och sööndag lever vi livet shoppar äter och har det roligt. På måndag v.50 flyger vi tillbaka till stockholm och sedan hem då missar jag även lucia.
Vad skulle du göra ? :/

Kommentarer
Postat av: emma

solsemestern! LÄTT

2010-11-29 @ 12:26:03
URL: http://eemmaedlund.blogg.se/
Postat av: emma

solsemestern! LÄTT

2010-11-29 @ 12:26:30
URL: http://eemmaedlund.blogg.se/
Postat av: Sanna

London :]

C'mooooon

2010-11-29 @ 13:33:42
URL: http://ladiesfirst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0