Love




åh så fina fina ringar det finns! tänk om man hade haft alla dom på bilden då hade man varit lycklig ändå :) så fina! Nu har jag suttit med läxa ifrån 4 till nu 21.00 och jag är fortfarande inte klar.. Det sjuka är att dom här 5 timmarna skulle motsvara 2 timmarslektion i skolan! Så sjukt att dom kan ge så mycket läxa på så kort tid.. jag undrar vad lärarna vill emd ungdommarnas liv nu för tiden dom kan seriöst inte vilja att vi ska ha någon fritid.. Vi har ju lätt ett heltidsjobb! aja nog pratat om det..

Vi är lediga imorgon eftersom vi hade öppet hus igår :) Det blir en låååång sovmorgon och sedan fortsätta med plugget eftersom vi har färgprov på onsdag -.- Ska självklart blogga under dagen med :) Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och kolla på en romantisk film God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0