Monday morning



 Dagens - Tröja och sametsläggings GT

Hallå allihopa! Idag gick jag upp kvart i 6 efter jag fixat mig och ätit frukost och så drog jag mig mot min praktikplats som heter Rut & Karl! där har jag tillbringat hela dagen fram till 5 då jag släpade mina ben mot bussen och åkte hem. Tufft att stå en hel dag när man inte är van.. Det jag har fått göra är att städa, ocka undan, torka produkter och vara modell. DEt var en tjej i 2an som också var där bara idag så då gjorde hon en långhårsuppsättning på mig och det vart jättefint! sen är det mycket kolla på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

fint hår..

2010-11-02 @ 16:00:51
Postat av: Eve

Tack så mycket! :) kramen

2010-11-02 @ 17:43:02
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0