Ny hårfärg!



och jag vet inte varför det vart sådär cp på före bilden men men ni ser ju hårfärgen iaf :) Jag gick alltså ifrån blond till lite chokladbrun färg och jag gillar dne faktiskt :) fast till sommarn blire nog att vara blond igen! Men eftersom jag hade så pass ljus färg så var jag tvungen att färga 2 gånger så visade äve mellanfärgen :) jag väntade en vecka innan jag färgade 2dra gången.

Fråga gärna om ni har några funderingar angående hår och produkter eller tänger så jag försöka hjälpa! :)


Kommentarer
Postat av: nadde

snyggish <3

2010-12-01 @ 17:23:50
Postat av: ramona

oh jäklarns vad snyggt! men du passar ju asbra i alla färgerna :O :D puss!

2010-12-03 @ 21:55:36
URL: http://ramona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0