pannkaka



Denna dag har varit en enda stor upp och ner vänd pannkaka. Ingen ting blev som det skulle och jag har nästan inte fått någonting gjort.. bravo Evelina (y) Jag vaknade vid 1 och då var jag bara tvungen att se klart filmen som jag inte han se klart i natt eftersom den var så spännande. Efter det kom jag på att jag kanske borde börja med plugget ändå eftersom vi har prov å onsdag och när jag väl kommit igång med det så kom jag på att jag hade träning och klockan var redan halv 3!!!! Så jag kasta på mig kläderna sprang mot bussen. Efter träningen så har jag fått i mig mat och duschat och nu sitter jag här klcokan 7 på en måndagskväll och har inte hunnit med ett skit förutom att träna. Så NU ska jag plugga hejsvejs!


för er som har lust att anteckna så blir jag brunett imorgon :) och då menar jag brunett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0