Sliten tjej

Repris bild blev det nu för att pappa har pajjat vårat internet idag när han gjorde om tv kablarna och så orkar han inte laga det såklart (i) bravo säger jag bara..Iaf så sitter jag på 3G nätet nu. Sliten som jag är kommer jag hem med en oavgjord match mor skellefteå. Fast vi i Öib vet ju att vi van (egentligen) Eftersom dommarna aldrig blåste och dom aldrig fick dom 10 utvisningar som dom skulle ha (n) Då utnyttjde dom det såklart och försökte slakta oss så nu har jag ungefär en bruten armbåde höft och knä.. inte det skönaste kanske. Men nästa gång tar vi dom tjejer! nu blire till att lägga sig i sängen och kolla på film hörs imrgon kramen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0