SVAR

Vart ska man bo i Örnsköldsvik om man ska bo där?:)

Svar: Det beror på hur du vill ha det osv men dom flesta unga som flyttar hit bor på valla där det är billigt och bra :)

Har du syskon?

Svar: Yes det har jag en lillasyster och en storebror!

Vad är det bästa med frisör utbildningen?
vad är det bästa med att gå frisör?
svar: Det bästa enligt mig att få göra något man tycker är roligt på skoltid :) 

vilka 3 låtar är dina favoriter just nu?

svar: hmm svår fråga har många favvosar ;) men 3 st :

Only girl - Rihanna
Angel - akon
Higher - The saturdays

vad tycker du om otrohet?

Svar: JAg tycker det är hemskt och förstår inte dom personer som är det! Jag förstår inte vitsen med att vara tsm med en person om man tycker om den så lite så man kan gå och vara otrogen med en annan person Idiotiskt säger jag bara!

har du pojkvän?

Svar: Nej just nu är jag singel..jag och min kille gjorde slut för ett litet tag sedan bara.

vem gjorde slut, du eller ditt ex?

Svar: Vi gjorde faktiskt slut tillsammans :) 

vilka är dina bästa vänner?

Svar: jag har många bra vänner men dom som jag umgås mest med är Nelly, Hanna och Katja :) 

vilka bloggar följer du?

SVar: jag följer väldigt många bloggar men 3 favoriter är: 

http://fannystaaf.se/

http://nyheter24.se/modette/victoriatornegren/

http://vicktoria.devote.se/

 vilka/vilken är din favorit klädaffär? :D

Svar: H&M måste jag nog säga ;) 

Vad är det positiva med att gå frisör? :-)
Och vad är det som är mindre positivt/negativt?

Svar: Det posetiva är att få göra något man tycker är roligt på skoltid och få 3 grymt roliga år i gymnasiet! och det som är lite mindre positivt är att man måste läsa till exp Ma B och engelska B för att sedan komma in på högskolan men som flesta vill läsa det så man kämpar igenom det snabbt på ett halvår tillsammans :)

hur snäll tycker du maria var som lånade ut sina böcker så du kunde klara mopedkörkortet? :*

Svar: haha jag tycker du var jättesnäll maria ! :) tack för lånet  igen ;) 

vilket är ditt favorit ämne bland "frisör" ämnena?
&
vilket är ditt favorit ämne bland dom vanliga alltså typ bild, engelska, matte osv.?

Svar: Det är såklart då vi är och jobbar praktiskt i salongen ( Hantverksteknik)! Och favorit ämne annars är nog Bild och idrott men det suger att släpa på gympa och duschsaker så det får bli Bild ;) 

Vilket land skulle du hellst resa till? :)

Svar: Oj vilken svår fråga!! Det finns ju hur många smo hellst ;) men jag kan nog inte bestämma mig Miami har jag alltid velat åka till och dit ska jag cokså men hur cooolt vore inte typ Australien ?  Och Thailand ? 3 på delat plats får det bli ;) 

Tycker ni frisöerer att det är jobbigt att ha lektioner med samhällvetana? hehhehe

Svar: Nej jag tycker det roligt att ha lite variering på människor och få jobba med lite olika personer och jag skulle ju aldrig klara mig utan dig johanna Helt så svar nej ;)


Sådär här har ni alla frågor ifrån frågestunden enjoy! Nu ska jag plugga engelska :)..



Kommentarer
Postat av: varför?

du har ju inte svarat på alla frågor?

2010-11-10 @ 20:17:24
Postat av: Evelina

alla förutom 2 som jag inte tänker svara på heller för det tycker jag inte att ni behöver veta! det är personligt och om inte jag vill så borde du kunna godta det :)

2010-11-10 @ 20:24:29
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Katja

:-D

2010-11-13 @ 01:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0