Tatto Girl **



Go kväll anledningen till ingen bloggning idag är inget internet och det gör mig TOKIG! jag må vara en datanörd men vad gör man när man inte har internet egentligen ? Ja det är ganska hemskt men jag har faktiskt ingen aning datorn är ju allt ;) Men har firat pappa idag ätit lite tårta och så sen drog vi på max oxh käka riktigt gott! Jag har städat mitt rum också det behövdes verkligen.. Nu ska jag gå och göra mig klar för sängen och sedan se en film och bara ligga och mysa!

Min klasskompis tatuerade sig i fredags och sååååå avis jag är på henne och sååååå snyggt det blev! Typ nått liknande den här bilden skulle jag vilja göra skitsnyggt! men God natt mina vänner hoppas pappsen fixar internet tills imrogon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0