Today


Skor/ Å byxdress och kofta /H&M  sjal har ingen aning!

Nu sitter jag och lyssnar på julmusik och har det så mysigt! tryckte precis i mig en fet hamburgare.. Det går så bra när man snart ska fara och träna :) Ikväll ska jag vara med hanna och vi ska på ungdomsmöte och nån musiktävlig och fika såklart ;) den delen missar man ju aldrig. Annars är min helg räddad.. har en hög med böcker brevid mig som jag har läxa/prov/inlämningsuppgifter som ska göras jag säger bara det är tur att om 1 vecka har jag lov annars hade jag dött! jag är verkligen s.k.o.l.le.s.s just nu.. orkar itne göra ett skit! och det blir inte bättre när ens lärare är konstiga och dåliga på att förklara -.- aja nu måste jag byta om :) ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Thomasragna

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-02 @ 10:19:12
URL: http://thomasragna.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0