Trötter



Dagens Hm och gina

Tjena! hann aldrig skriva något igår.. det berodde på att jag åkte direkt ifrån stan hem till bella där vi fixade oss och rockade till oss eftersom vi skulle på våran klassfest där det var rocktema! Där åt vi tacos och sen kom det massa goa människor sedan dansade vi hela kvällen typ mycket roligt. Jag kan nog fixa lite bilder som ni får kika in på lite senare. Jag gick och la mig vid 1 inatt och klev upp kl 6 igen för att jag skulle iväg och "jobba". Imorogn äre sista dagen som tur är! ma blir så trött när man har praktik. Idag lärde min handledare mig att föna vågor så det blir det jag ska stå och öva på imorgon då är jag proffs sen när vi ska börja med det i skolan efetrsom vi inte har gjort det än ;) Imorgon efter jag slutat tänkte jag haffa mig en polare och dra och käka på sibylla och på kvällen blir det nog en lung kväll.. tjejkväll aknske ? vem vet...


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa en bättre bild på brallorna? Dom är sjukt fina :D

2010-11-09 @ 17:16:31
Postat av: Evelina

såklart jag kan! ska se ifall jag får tid imorgon annars blir det på torsdag :) kramen!

2010-11-09 @ 21:46:02
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0