Bio




Bild - Elin wahlberg

Tjinixen Läget bra såhär på en fredagskväll ? JUst nu befinner jag mig i umeå. tobbe och hans vänner är och tränar så här sitter jag och läser bloggar och har det mys. Idag fick vi tillbaka våra matteprov och jag fick VG så vart glad eftersom det betyget jag satsar på och vill ha! så det gjorde min dag ännu bättre än vad den redan var :) Bussresan gick bra han göra lite plugg på vägen hit. Medans jag väntade på att tobbe skulle sluta skolan sprang jag på min granne på donken så satt och snacka med henne och hennes vönnina ett tag. Nu ska jag gå och göra mig i ordning för bio! Paranomala activity 2 Har sverige premiär ikväll så klart att man måste gå! ha en super trevlig kväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0