En outfit



Skor/Åhlens Läggings/Bikbok linne/bikbok volangetöja/ HM Halsduk/GT Jacka/HM

En outfit som jag hade på min födelsedag... Jag har för lite drygt en timme sedan kommit hem ifrån träningen och mitt rum ser ut som ett bombnedslag.. som vanligt :) så ska ta tag i kragen och börja rensa lite grann. PÅ tal om att rensa skulle jag villja rensa min garderob Få se när det inträffar (aldrig). För övrigt så ska jag plugga. Nice kväll elelr ? dagen har iaf vari chill! Nu är det bara eng provet på fredag som är kvar sedan är slut på plugg för ett tag = sköönt! ha en fortsatt bra kväll :) kramr

Dagens hiss:

Imorse när vi åkte med bussen till skolan var bussen fylld av elever som skulle av vid skolan och ingen tryckte på stopp så stoppet efter det var en bit bort och där vart bussen tom och ett gäng elever fick lite extraluft! knas det kan bli 8)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0