GlAD



God dag på alla mina kära läsare! Idag är jag glad.. riktigt glad jag bara sprider glädje av mig känner jag 8) Så eftersom jag är så glad tänkte jag att ni skulle få ett bra buskap ( det på bilden) Och tyvär blir det inte mkt till bloggning idag heller..Det är så att vi har väldigt mkt i skolan nu så jag hoppas ni har förståelse. Idag ska jag bocka av svenskan och göra lite mer Ma. Känner att jag är väldigt taggad för att ha min kväll inbokad med dom böckerna framför mig..elelr? Ah vad jag babblar haha Imorgon blir det salongen hela dagen så kanske kommer in lite bilder då.  På fredag åker jag till umeå äntligen säger jag! fast jag var där igår men ned ett annat ärende. Och idag tog brorsan körkort..skönt att man har 3 som man kna ringa nu när man behöver skjuts. På torsdag fyller jag år lite kul ändå? Ser fram emot att bli lite rikare så man kan shoppa i umeå till helgen (6) Nu ska ni få ha en toppen kväll kramar!

Young Dad - HOFFMAESTRO <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0