H&M news



H&M NEWS!

Halloj här har ni 5 riktigt goa saker från h&ms nyheter som jag såhär (                                ) gärna verkligen skulle vilja ha! allt är klockrent helt enkelt och inte äre dyrt heller vad skulel vi göra utan H&M ? bra fråga nu ska jag lägga mig och kolla åp 2 program av One tree Hill jag har sgat det förut och jag säger det iegn världens bästa kärleksfulla program! Efter det ska jag börja rensa ur min garderob! äntligen säger jag bara har inte gjort det på .. 4 år kanske ? jag skäms nästan hehe efetr det ska jag och brorsan laga god mat potatisgratäng med fläskfile och ikväll ska jag vell bara va eftersom jag inte är helt 100. Så ha en bra dag hörneni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

käääääääääärlek till skorna :D

2010-11-11 @ 21:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0