Letters to Juliet



Ikväll så har jag och nelly bakad en kladdkaka av kärlek som vi tjockade oss med medans vi såg den här grymma filmen! jag rekomenderaar den starkt till er där ute en riktig go tjejfilm. Perfekt att se en myskväll med tjejkompisarna elelr varför inte pojkvännen? En ny favorit bland mina filmer! Är en film som man inte blir less av utan kan se den om och om igen enligt mig.

Sophie, en ung amerikansk kvinna, hittar ett obesvarat brev ”Till Julia” under sin semester i Romeo & Julias hemstad Verona i Italien. Det brevet är bara ett av tusentals brev som skickas till den fiktiva älskarens gård och som normalt besvaras av ”Julias sekreterare”. Nu beger sig Sophie ut för att finna de älskande som det handlar om brevet hon hittat. Letters to Juliet är en film om evig längtan efter äkta kärlek i hjärtat av romantikens Toscana.

TRAILER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0