Lördag



Sitter här och myser i min nya hoodtröja från carlings Kom hem från gene trakterna för en stund sedan där jag tillbringat kvällen emd en massa folk vi hade en liten filmkväll. Ska Snart lägga mig och kolla på ett One Tree Hill program vart inget tidigare idag som jag skrev. Ikväll har ni vell inte glömt att ställa tillbaka klockan till vintertid? En timme bakåt ska den så klockan är bara 22.50 nu ganska skönt att man får sova en timme längre (y) Måste även skriva att dte vart ingen fläskfile och potatisgratäng lagad idag utan det blev max istället! Kul med så mycket nytt folk här på bloggen ni är så välkommna så och det vore ju roligt om ni stannar :) hare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0