Monday morning



Hej hallå imorse hade vi ingen lärare så då skulle bella sitta och förklara hur denna reklamen var för mig och jag skratta som aldrig förr och bara därför var jag tvungen att ladda upp den. Jag vet att jag är 100 år efter och alla ni redan har sett den säkert men den är ju för bra! speciellt efter bellas förklaring av versionen love! Idag har jagg varit över till nelly en stund och inte hunnit mer än så! ack så sorligt.. Jag som behöver plugga coh allt (n) men IMorong har vi hårvård och jag funderar på att antingen färga det mörkblont/ljusbrunt eller askblond/vitt/grått vad tror ni blir bäst? nu måste jag ta atg i plugget innan det blir dags för sängen.. enjoy the movie!



Kommentarer
Postat av: sandraaaaaaa

Sv: Du det lät spännande! Du får väl se om det kommer bli det uppdraget! ;-)

2010-10-12 @ 13:23:32
URL: http://sandraasjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0