New




 ifrån H&M och Gina

Var på stan idag med Ida och Nathalie mycker roligt och som ni ser kom jag hem med lite smått och gott.. Hittade även en hood på carling som jag jättegärna vill ha men jjag har ju inte alla pengar i världen tyvär (n) gud vad roligt det hade varit om man hade varit rik ååh vilket liv.. Fast jag tror att man fortfarande inte skulle vara nöjd då utan bara vilja ha mer och mer och mer ändå..Vad tror ni? Jag träffade även min barndomskompis rebecka alltid lika kul att träffa henne och saknad är hon! Vi hade prov idag och skolan och det gick ganska bra tror jag svarade på alla frågor ifrån g-mvg så får vell hoppas på det bästa :) NU snart ska jag lägga mig och kolla på One Tree Hill hade jag tänkt! världens bästa serie enligt mig! har ni någon favorit som ni kan tipsa om ? krmar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vArt är kläderna ifrån?=)

2010-10-28 @ 20:26:22
Postat av: Eve

Sv: Hm och Gina :) kram!

2010-10-29 @ 18:51:08
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0