Ny Dag Ny Vecka!




Idag är det söndag tråkigt nog vad skönt det skulle vara med lite längre helger? Imorgon börjar allvaret igen. Som sagt kom jag nyss hem från umeå Har haft borsta macth där idag och det gick vell inte så bra. Förlorade med 6-1 men vi spelade faktiskt bra ändå! Vi har lagt ihop vårat lag med Gk så har därför inte spelat ihop så länge och även fast vi förlorade med så stor skillnad var vi ganska gämna! men iaf gjorde jag 1 mål :) Det var någon som frågade vart jag köpte ringarna som man gör ringarna av och det köper jag på pagoni en smyckes affär här i örnsköldsvik. Nu skajag ta tag i böckerna och plugga lite Matte har prov på fredag och det är inte långt dit.. kommer iaf gå fort! och både på onsdag och torsdag kommer det folk till mig så då kan jag inte plugga. Men ni får ha det så bra så hörs vi i imorgon! kram <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni har ju inte alls lagt ihop erat lag med gk? ljug lagomt, haha. det är bara några (ca. 3) spelare som bytt från gk till erat div.2/div.3 (?) lag. så slått ihop? njae :)

2010-10-04 @ 18:15:14
Postat av: Eve

men oj förlåt mig då för att jag formulerade mig lite fel.. det är ca 10 -12 spelare som kommer ifrån gk som har börjar i vårat lag så det är väldigt många skulle kunna vara ett helt lag! och sluta säg att jag ljuger för dom har visst gått över ifrån gk till öib och då kna man säga "lagt ihop" det är du som inte vet vad du snackar om lilla du :)

2010-10-04 @ 18:25:42
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jomen jag tror då fan att jag vet bättre än du, skulle väl inte lagt mig i annars? Ja, skrev dock aldrig att du ljög om att vissa har gått över från gk till öib, formulerat dig fel är det ingen snack om saken att du gjorde. Lagt ihop är det ju inte iallafall, medtanke på att gk's lag finns kvar? endast vissa spelare som har GÅTT ÖVER. Så jo, jag vet nog vad jag snackar om :) det var endast jag som tänkte fel med spelarna, och 12 stycken (????) fortsätt drömma ;)

2010-10-06 @ 15:18:29
Postat av: Eve

men vem tror du att du är egentligen? jag kna ju fan räkna upp var enda jävla skalle som har börjat i mitt lag och dte är minst 8 st! vissa har inte tränat så mkt än så har lite dålig koll på alla men 8 som jag vet helt säkert och vad fan vill du egentligen? dra här ifrån.. Du verkar ju inte ha så bra liv när du bara trampar ner andras bloggar och du står ju inte ens för vem du är!

2010-10-06 @ 17:48:02
Postat av: Anonym

men hahah herregud va du överdriver nu, du kan ju inte skriva fel i bloggen att gk och öib lagt ihop? trampar ner, haha ojoj.

2010-10-06 @ 17:50:13
Postat av: Anonym

nej, jag kanske inte har så jävla bra liv då. och du har väl förfan ingen anledning att trampa ner på hur jag lever mitt liv, right? och trampa ner andras bloggar? har jag skrivit att din blogg är dålig eller något liknande? nä dåså. Sluta ta allt så personligt och beteé dig som en 94:a. Skrev endast att du hade formulerat dig fel, OCH DET HADE DU. när du säger att gk och öib lagt ihop är det som att säga att gk har lagt ner. Sluta överdriv och lägg din energi på något vettigt istället.

2010-10-06 @ 17:55:29
Postat av: eve

men snälla.. att du ens orkar lägga energi på att börja skriva en sån kommentar från början!

2010-10-06 @ 20:58:01
Postat av: Anonym

inte jobbigt

2010-10-07 @ 16:20:49
Postat av: Anonym

inte jobbigt

2010-10-07 @ 16:21:08
Postat av: Anonym

bilden ovan vet du vars den randiga tröjan finns å köpa någonstarns? :)

2010-10-10 @ 17:47:21
Postat av: Eve

nej tyvär har hämtat bilden ifrån weheartit.com :)

2010-10-10 @ 21:27:15
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0