Styling!



Go kväll kära läsare! Just nu är jag på bra humör ser fram emot morgondagen då jag ska ha roligt med kompisar :) Så varför inte då tipsa er om någr bar produkter såhär vid 12 tiden på en fredag?

Dom här 2 burkarna på bilden är styling puder som man använder när man har tuperat och vill att det ska tuperingen ska sitta i bra hela dagen! Vissa kan tycka att det blir en äcklig/obehaglig konsistens i botten och att det är svårt att få bort vid tvättning men jag råder er som vill ha tupering som sitter bra att prova denna underbara produkt! jag tycker den är skitbra och tycker inte alls det är obehagligt men det är nog från person till person.

du kna även forma håret bra när du har detta pulver i om du vill forma till en annan frisyr senare samma dag så går det jättebra. Du tar knackar lite pulver ifrån burken direkt på håret och gnugga lite så sitter det sedan där!

Jag rekomenderar till att köpa disps den är lite dyrare men samtidigt mkt bättre och säkrare saker inom den. Den kan ni även köpa av mig bara att höra av er :)

Här med säger jag godnatt då jag ska på stan med käät imorgon och sedan kommer nelly hit för att slagga!

God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0