Tisdag



Hallå alla goa människor..Här sitter jag med min nya sofies mode tidning! Idag har vi stått och jobbat i salongen hela dagen och gjort långhårsuppsättning som kallas "svinrygg" jag tycker det gick sådär.. det är mycket svårare än vad det ser ut och det är ganska många saker man måste tänka på. jag tänkte att jag skulle visa er lite bilder senare men just nu krånglar minneskortet (n) Ska även tipsa er om lite snygga höst jackor hade jag tänkt! Det blir lite senare ikväll eftersom jag ska dra iväg på träning nu. Jag är helt slut på! känner inte för att träna.. skulle bara kunna lägga mig med filtar i sängen och sätta på en film skulle avra mycket mysigare tycker jag :) men man får ju inte alltid som van vill. Efter skolan idag så gick jag på stan med mamma lite och sökte efter ett nytt armband till min klocka men såklart fanns det inget i hela stan.. hur less blir man inte då?Vi gick även in på resia och kollade in lite ställen dit vi kan fara v.49 då mamy och jag ska ut och resa och bara ha det bra! Men bara kanske.. om hon får ledigt.. så det får vi hålla tummarna för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0