Brinnande dator..




Sitter här med nya sofies mode en påse honungsrostade jordnötter och ett glas päroncider brevid mig har jag en uppbrunnen dator..Yes ni hörde rätt min dator harbrunnit upp (y) ...Känns lite surt jag som hade planerat att köpa en bärbar och kunna köra på både med min stationära och en bärbar men nu mera vet jag inte riktigt hur det blir... Lutar mor en stationär. Sitter på pappas nu så har alltså inga bilder här och det suger.Har pluggat och tränat dom senaste dagarna så har inte kunnat uppdatera! Just har färgat håret också fast i min egna färg så man ser det inte ... Vet inte vad som vad meningen med det men ;) Nu ska jag göra en läxa och sedan läsa i min nya tidning... hare gutt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0