By Kenza



Hallå där alla goa läsare! Imorse förovde jag mig pgav kanske min konstiga dröm.. När jag vaknade trodde jag att min dröm var sann och stängde därför av väckarklockan och somnade om. En timme senare kommer mamma in och väcker mig och frågar om jag har sovmorgon och då får jag panik men som tur var kunde jag åka med pappa! JUst nu sitter jag med ett gäng i klassen på bibblan och surfar runt lite vi börjar snart våran Eng lektion sedan slutar vi.

Jag tänkte passa på att tipsa er om dom här snygga ringarna som kommer från Kenzas nya smyckeskollektion på guldfynd! Grymt snygga ringar men om du vill ha med dig en hem svider det nog lite i plånkan. Men dom flesta är som sagt äkta silver. Det är en stor fördel enligt mig för jag är så less på ringar som bli runa efter en vecka man haft dom. Perfekt sak att önska sig i present och som några av er kanke vet fyller jag år om 2 veckor. Ha en bra dag å ses vi krmen!

HÄR kan ni kika in på fler smycken som är med i henne kollektion!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0