fulla rullar




Här är min första uppsättnig som vi gjorde i tisdags.. Skulle vara typ en medelålders frisyr. sorry för dålig uppdatering senaste dagarna men det har varit full rulle hela tiden! I tisdags städade vi huset eftersom min bror fyller 18 hela år idag Grattiis! så strax rullar det in massor med folk här..senare på kvällen drog jag till nelly snackade och såg på idol. Igår så hoppade jag över träningen eftersom jag är snuvig och förkyld. For sedan in på tjejkväll och hittade lite smått och gott som jag kan visa er sen. Idag ska jag fira brorsan och äta massa tårta och vara social..Sen blir det läxa! Vi har väldigt mkt läxor enligt mig! sånt gillar vi inte.. men vad gör man liksom? bara att gilla läget (y) imorgon bitti ska vi tvätta håret göra hårmassage och lägga inpackning på varandra! ska bli jätteskönt.. styling ingår såklart också =) nää nu måste jag ta tag i plugget vi höres! <3



Kommentarer
Postat av: ramona

vad duktig du är! :O :) <3

2010-10-01 @ 20:36:57
URL: http://ramona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0