I´m back !



Det vra ett tag sen nu men nu är jag tillbaka! med en ny niceee dator som funkar ganska mkt bättre än dne förra. Jag har införskaffat lite höstkläder m.m men det får ni se på outfits här framöver. Jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer.. Tänkte be er om hjälp med att komma igång :) Så varsegod att önska ett inlägg som jag sedan gör här framöver någon dag! I helgen så tog jag det bara lungt gick på stan med mamma, var med pojken min i lördags och hade cup igår. Idag så slutade vi 11.00 idag för att lärarna hade någon slags kurs så det var väöldigt skönt. Nu är jag sjukt trött! ska lägga mig i soffan nu och kommer nog somna.. Vi hörs ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0